てらたび

Life is amazing★Be myself

3/28-4/1 Enschede🇳🇱Netherlands

空港でリリーたちとお別れしてから、ジェイミーと一緒にジェイミーの故郷の町へ移動🚋アムステルダムからエンツカディまで23ユーロ。

4日間ジェイミーの親友ロビンの家に泊めさせてもらった。

ロビンの弟ヒロト、ロビンの彼女アヌクとも会えた。

ドイツまでニールズに会いに行ったり、昔働いた場所へ行ったり、お父さんに会いに行ったり、4日間毎日たのしかったーーーーー!!

本当にありがとう。

本当にいい友達に囲まれて、人それぞれいろんな過去があるけど、それを乗り越えて強くなっていくんやなって感じた。どんなときでも前を向いて歩いていきたいな!そして死ぬまでいろんなことに興味もち続けたいな。


He gave me a lot of good things.I'm very luckygirl.I have very nice family,very nice friends,healthy body .I can do everything if I believe.Thank you for everything!


*believing in yourself, love yourself, remember you are a human being and that is very very very special. Your being, your body, this world & life is a miracle, a wonder. If you remember this, life is amazing everyday.*


いっぱい食べた~美味しかった~

×

非ログインユーザーとして返信する